Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

06 February 2010

:: Aku ker Kam0 Ker Anda ::

Haaa...mlm neyh nak membebel kejap laaa...BUkan tuk sapa sapa tapi tUK peringatan aku yang penting!!! hihii...org len tgk jee...jgn kumen...kumen aku buat PJJ kang hahaha..PELEMPANG JARAK JAUH.....
Click Me~

-------------------------------------------------------------------------------------
Bagi aku kan...apa yang berlaku pada masa ini dan yang lepas kan...sume dah tertulis...walau mcmana kita nak elak pun tak kan dapat kan..larilah sejauh negara China pun tentu hasilnya sama dan perasaan nya pun sama...tue pendapat aku..aku tiap2 mlm sebelum tid0 aku mesti muhasabah diri aku...maybe ada sbb benda mcm tue kena pada aku...maybe sbb aku neyh nakal..kene bg sedar sikit ker...hehee...tak pun mmg dah bahagian aku...dan aku tak bley laa nak elak...
Click Me~

Dan aku mmg cukup KEPANTANGAN AKU!!! Bila kita yg cube cakap baik2 el0k2 dgn org...dia buley wat BODOH?? haaaa.....bley tak amik pusing???huish cukup menyirap darah aku nyah!!Bg aku kalu k0 nak sumpah seranah aku tak per...aku buleh laaa nak tahan dgr..tapi bila aku mintak k0 buat tue baik2..el0k2..s0pan2..tapi k0 buat muka dgn aku..buat taik dgn aku..kene laaa...hahaha....aku mmg tak gemar nak bermasam muka neyh..sbb muka aku pun dah masam hahaha...bg aku kalu org dah mintak baik2 dgn kita...kita t0l0ng laa dgr..BERADAB sikit ehh JGN BIADAP ehh
Click Me~

Haa...dan paling aku akan KECIK HATI bila..aku buat salah..org yg dekat dgn aku tak tegur KESALAHAN AKU tue!!!Huishh...aku paling kecik hati tuh kalu aku kira kira aku dah beranak 4 pun aku akan ingat tuh..SENSITIP ahh!!!Aku jenis yang OPEN kalu org tegur salah aku dgn BERHEMAH..bukan menengking dan mengendi...huh...kalu agak2 tak puas hati dgn aku ckp ahh..simpan dalam hati sendiri sakit uh...hihii...sbb aku neyh ada tema dlm otak aku neyh haha ON MY WAY...suka hati baki aku hahahah...
Click Me~

Dan aku paling suke dgn org yg BEKERJASAMA dgn aku dgn baik...aku pasti akan kerjasama dgn die balik...hihii..kalu aku termampu aku akan t0l0ng semula..dan aku tak suka dgn org yang kuat MENGARAH dan SAMBIL LEWA MENGHARAPKAN ORG LAIN..title dua neyh aku mmg tak suka uh..kalu aku dapat rasa aku bakal terkene dgn keadaan ini aku akan buat ONAR dgn org tue wehh..silap2 leh mi0ng org tue weiiii...JAHAT kan aku...tapi k0rang kene ingat satu weh...TUHAN TAKKAN BENARKAN SESUATU PERKARA ITU BERLAKU TANPA KEIZINAN DIA..maknanya kalu terkene pada k0rang..k0rang tak leh laa marah aku...tak leh laa marah takdir..mmg tue dah bahagian k0 kan...hihii...BETUL TAK??
Click Me~


Okey laaa tue jee...nak k0ngsi lagi dalam hari neyh...sbenarnya banyak lagi tau tapi aku LUMP-Sum kan aja apa aku rasa hehhee...bi0l kan
Click Me~





Kredit: Melissa Begam Mohd Ritha...HAPPY BIRTHDAY DEAR yang ke-25THN
Click Me~

0 Merepek: