Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

17 February 2010

:: Tak Takut Ker ::

SENARAI 10 INDIVIDU TERKAYA DI MALAYSIA

1) Tan Sri Robert Kuok Hock Nien (Kerry Group/Kuok Group) RM42.76 bilion
2) Tan Sri T. Ananda Krishnan (Usaha Tegas) RM27b
3) Tan Sri Lee Shin Cheng (IOI Group) RM11.92b
4) Tan Sri Teh Hong Piow (Public Bank) RM10.86b
5) Tan Sri Lim Kok Thay (Genting Group) RM10.38b
6) Tan Sri Quek Leng Chan (Hong Leong Group) RM7.09b
7) Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary (Al-Bukhary Foundation) RM6.01b
8) Puan Sri Lee Kim Hua (Genting Group) RM4.4b
9) Tan Sri Tiong Hiew King (Rimbunan Hijau) RM3.5b
10) Tan Sri Vincent Tan Chee Yioun (Berjaya Group) RM3.2b

huhuu...di0rang neyh terpaksa umum kan kekayaan diorg k0t hehee takut nnt org pikir mcm2..hhihii tentu security diorg ketatkan??Yelaaa d0k annouce neyh tentu ada mata-mata yg seronok nak R0M hehhee xda niat erk cakap jeee...
Majority yg kat atas tue sume ehh bukan org kiter...huhuuu...nampak naaa kita tak ke depan sangat kan...hihii xper...kekayaan kat dunia tak penting apa yg penting kekayaan pada MINDA DAN AKAL yg mewah kan kan kan!!
0key ler..nak 0ut nak g g0njeng jap kat Seremban dgn Ainur Angah Neknot...Insyallah kalu Ainur dah setel keje die kat sek0lah...tapi pagi neyh hujan laaa...hhiii Adakah ainur dapat bangun pagi hehehee... ^_^ Meet U there ehh..nak g gunting rambut jap hehehe...chaaaa..



Kredit: Mr.S kiter d0kan kam0o 0key dah dipermudahkan perjalannan erk Wachaaaa... ^_^ Miss U A Lot !!!! lalallalaallalalaa

0 Merepek: