Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

16 February 2010

:: Rindu Dgn Kam0 Cik ShanaShaida ::

Yup!!! This entry khas t0k kam0o.... bilaa laaa nak g mer0nggeng dgn kam0 lagi erk!! UMur kita pun dah nak dekat akhir zaman 20-an neyh hehehe...must be have a big prepared f0r our live!!! Life must g0 0n babeh!!! h0h0 zaman nakal2 d0l0...h0pe kam0 okey sja erk!! Saya ada singgah kat bel0g kam0....erm..xm0 stress ehh... "Aku yg terasa dgn satement ini" hahahahha.... s0rry tau!! Let me know if anything that u need ma help!! I'm trying!! Nak ajak kuar jln2 pun okey jugak...jgn simpan dalam hati nanti sakit sendiri ^_^ I'm here f0r u babe!!!




Kredit: xm0 angkat ph0necall Mr.S bley tak hehhehee ^_^ mesti marah giler itu pakcik hehehe

2 Merepek:

CiK sHaNasHaIDa said...

xpyh terasa la...
tu ah, da nk hjg2 da neh...
windu sama kmo jugak..

Meen said...

hihiii...xdalaaa terasa sgt tapi a bit sedey gak sbb tak tau sometin happen t0 kam00o uhh ^_^