Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

07 February 2010

:: ICTL ::

Neyh pun subjek baru aku weii...Es0k ada ICTL waktu akhir nanti..Huhuuu aku ajar 2G uhhh!!!! Hope takder org kacau kelas kami ahh!!busan ahhh kalu ada org lain kat dalam bilik tue...aku dah laaa xreti nak ajar budak2 neyh..asal tau tekan..taip..save..ubah font..sudah laa..dan lagi satu perangai 2G neyh mmg sukar dikawal...nak kena jerit tiap hari hahahha mati aku!!!
Click Me~
Es0k nak ajar diorg buat Microsoft Excel...sebelum neyh kami warming up dgn Microsoft Word..hiii..budak2 neyh amat excellent tau!Sapa kata diorg tak b0ley??b0ley tau...cuma kena kawal diorglaa jgn berlari lari dan minum dalam ICTL tue...Dan aku berterima kasih kepada diorg gak..kerana minggu lepas diorg membantu aku dgn banyak punya...pasal peraturan bilik ICTL..bgs laa...aku lupa sebenarnya tapi diorg ingat...
Click Me~
Dan aku berharap..es0k keadaan diorg mudah dikawal...kepada pelajar bernama CYF..aku berharap k0 tak buat hal es0k...kalu k0 buat hal...aku terpaksa halau k0...seriusly deeply aku katakan neyh...kerana k0 kawan2 k0 xm0 belajar...sepanjang minggu lepas masa k0 kena gantung sek0lah..kawan2 k0 sume dapat belajar dgn baik!!Aku suke keadaan tue..tanpa gangguan k0 kawan2 k0 sume jenis yang nak belajar...Dan aku berharap jugak dan sangat2 k0 tak buat hal yaa...
Click Me~
Okey...baca nota tuk excel s0k...diorg kena gunakan level rendah...maksudnya..aku kena terjemahkan bi ke bm...h0pe sume okey nanti...
Click Me~
-------------------------------------------------------------------------------------
Es0k aku balik Mantin...kerana es0k jugak bermulaa laa persekolahan..lepas tue cuti seminggu...CNY...Erm..malasnya nak balik Mantin...es0k bert0lak lepas Asar..senang sikit...
okeylaaa...nak gerak wat keje lain jap....
Click Me~






Kredit: Mr.S maaf tak angkat telef0n mu malam tadi ...saya dah td0 laa hihihiiiClick Me~

0 Merepek: