Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

06 February 2010

:: Aku ser0n0k ::

Erm hari neyh sekolah aku ada ganti..tuk Chinese New Year nanti..Dan hari neyh jugak ada kelas PSV bagi Ting 1 E...Waaa...inilaa kali pertama aku amek subjek neyh tuk mengajar..Aduiii xtau mana nak mulaa... Cuak tue sbb aku pun tak berseni sangat...dulu PMR aku amek PSV aku dapat B jee...huhuu
Click Me~
-------------------------------------------------------------------------------------
Alhamdulillah sume tugasan yang aku berikan pada minggu lepas pelajar aku dapat siapkan...Aku hepi sangat dalam kelas tue tgk hasil keje diorg...bersemangat aku nak ada kelas PSV lagi hehee...Dan hari neyh jgk mereka berjaya bawak daun yang aku nak dalam PSV neyh...Wah mcm2 daun aku tgk...hihii ser0n0k!!!Sume memberikan kerjasama sangat..walaupun ramai yang tak datang...tapi bagi yang datang tue pun dah melegakan dan menyenangkan aku...
Click Me~

Dan aku pun mula memberikan arahan dan tugasan yang perlu dibuat..Mereka akur dgn arahan dan mula buat...waaa...ramai yang memanggil.."Cikgu..cikgu..nak buat c0rak mcm neyh b0leh?" aku pun jawab ahh.."B0leh..b0leh...saya nak tgk kreativiti kamu mcmana..."senyum aku kat diorg...hehhe..teringat pulak..pertama kali masuk kelas diorg neyh aku amatlaa garang!!!!Tak bawak buku fail kena h0bin laa dgn aku...tak pun kena berdiri sepanjang masa aku...Bukan niat aku saja saja nak h0bin...tapi aku nak di0rg berdisiplin jee..time bawak buku..bawak..time tak bawak buku tak bawak...buley kan??dgr arahan kan???
Click Me~

Pada pelajar yang siapkan awal dan salin nota awal...aku bg hadiah gula-gula sebagai 'reward'...bila tgk kwn2 diorg dapat yang lain mula lah pantas memulakan tugasan...hihii ser0n0k tgk di0rg bersaing secara sihat tau!!Dlm byk2 pelajar dlm 1E tue...ada dua org pelajar yg amat pantas membuat kerja aku..dan amat pantas memahami arahan aku...YKN dan LJJ...waaa...lemas aku!! hihiii kawan diorg pun tak sepantas tue huhuuu sian mereka terpaksa tunggu kwn2 dulu...untuk arahan seterusnya...
Click Me~

Tepat jam 1220...aku meminta...pelajar hantar fail dan aku simpan fail diorg..neyh nak jamin supaya kelas aku nanti sume ada kertas lukisan dan buku nota...hihiii...
Click Me~

Oklaaa tue jer k0t nak k0ngsi....hihiii




Kredit: Mr.S wind0o kamu banyaknyaa nak cerita dgn kam0oo...bilaa laaa training nak abis tuh huhuu
Click Me~

0 Merepek: