Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

15 February 2010

:: Marah dgn org neyh ::

~Neyh pun nanti aku k0ngsi nak bagi reda marah neyh jap~
Click Me~
-----------------------------------------------------------------------------------
SEBELUM TIBA DI KOMUTER SEREMBAN

M0ood okeylaa jugak...mcm m00od nak kuar jalan hehee...seperti biasa lalallaaa...then beli laa tiket ke MIDVALLEY atas alasan kami ke sana sbb hanya di sana MPH yg terbesar...dan adek aku nak cari buku LAW dia...dah cari kat Shah Alam...org tue kata buku tue hanya ada kat MPH yg utama..kat MIDVALLEY..OU..Subang..jee ada..
Click Me~
------------------------------------------------------------------------------------
SEKETIKA DI DALAM K0MUTER SEREMBAN-RAWANG

Haaaaa...time neyh n0t t00 okey...nak tau dalam tue penuh dgn 'org-org asing'..Aku mcm pergi melanc0ng kat dalam negera di0rg lak...hahahaa...aku dah g Nepal..kalau k0rang nak tau..aku dah g Bangladesh kalu k0rang nak tau...hahhaaa...p0y0s giler!! Dalam train tue penuh dgn diorg jeR????????!!! What da fake!! hahaha...mcm aku lak merempat tempat org wehh...
Aku pun apa laa lagi wehh rebut tmpt duduk dgn adek aku..Akhirnya kami dpt duduk..aku duk sebelah MTB(Mat Bangla)..Kawan dia lagi s0rang tue terpisah jauh...diorg apa lagi bercakaplaa sekuat hati depan2 tue...naseb baik tak kerap..kalu tak aku hentak kaki lagi sekali hahahhaa...
Nak tau...kawan MTB tue tgk adek aku mcm nak makan uhh..atas bawah die tgk...aku jeling jee dulu bagi die kusyuk dan tawaduk luk...pastue aku hentak kaki aku kuat2...hahaha tersentap die..aku jeling die...die tgk tempat lain daa...sampailaa terkejutlaa mamat Ind0n sebelah die neyh tgk gaya aku...yg mereng hahaha....
Click Me~
Pastue dia sambung lagi tabiat henget die tuh wehh..aku tak larat nak hentak kaki dah sekarang aku main dgn muka meluat dan garang aku...muka bengis aku neyh...sapa tgk mmg rasa nak tamp0r aku jee hahaha...btl wehhh...aku buat...mmg ahh aku tak suka perangai diorg weh....
BILA LAA MALAYSIA NAK HENTIKAN AMIK PEKERJA ASING NEYH???
Click Me~
------------------------------------------------------------------------------------
SETELAH PULANG DR MIDVALLEY DAN BERADA DALAM K0MUTER MENUJU KE SEREMBAN

Alhamdulillah xda..dah kejadian neyh semasa pulang...h0pe tak terjadi pada org len weehhh..erm..masa nak g tadi MTB pun pandang gadis Ind0n jgk..mcm nak makan jugak..masalahnya gadis tuh bertudung litup bagai uhh...yg seksi depan mata tak mau tgk..maybe pakwe garang k0t hahaaaa....bi0l
Click Me~




Kredit: Mr.S pulang Johor jap..amek barang...ermm...bz nya dia uh!!!
Click Me~

0 Merepek: