Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

19 February 2010

:: Addicted kah Aku ::

Haa.....Pada Rabu 17 Feb 2010..kat Jusc0 kami (Aku,Angah,Alang,Ainur) tgk m0vie The W0lfman..st0ry jalan citer dia n0t t0o bad..tapi citer neyh kita dapat tau what's the next step..scene..hhihii s0 tak surprice sgtlaa..Scene die lebey kepada mengejut dan terkejut hehehhe..
Her0 dalam citer neyh nampak dah berusia sgt..s0 nak tgk diorg feel bercinta tue aku kureng sikit hahaaa...Her0in punyaa laa lawa!!! aku suke her0in neyh...die ada berlak0n dlm drama series apa aku pun lupaa..hihii..MELAYU MUDAH LUPA...upsss..aku MELAYU ke JAWA?? hahahhaa

Dan hari neyh aku dgn alang tgk citer lain lak...kat Jusc0 jam 525ptg-730ptg..Asalnya g Seremban neyh nak amek PENDRIVE dia yg tertinggal kat kedai printer hari tue..alang2 dan gerak singgah laa tgk jap hehehe...
Percy Jackson and the Olympians: The Lightning Thief‎
Cerita neyh agak best jugaklaa...ada scene lawak yg sp0ntan...yang tak bestnyaa..bila dia mengaitkan alam yg blm tnt kita tau dan kita lihat mcm NERAKA...hihii..Bijak kan 'org-org sana' tinggi imiginasi diaorg...yang kelakarnyaa kat NERAKA pun mewah lagi tue hehhe duk senang lenang lagi tue hehee...mcm2..
tue jelaa...IT'S OKEY FROM THE WOLFMAN movie laaa hehehe...Apa apa pun aku suke tgk Percy Jackson tue matanya biru laut uhh...best sejuk je matanya hehhehe..nak satu leyh hahahha
Click Me~



Kredit: Hurm nak beli DVD Dalja Spring budget xda lagi...nak jugak!!!
Jgn lupa men0nt0n Dalja Spring jam 1010-1120 mlm setiap hari Isnin-Khamis di Astro KSB World 303 yaa
Lee Min Ki amat KACAK uhh hehehhee

Click Me~

0 Merepek: