Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

18 December 2009

^_^ 1 Muharram 1431 H = 18 Disember 2009

Salam Ma'al Hijrah sume...1 Muharram 1431 H...
M0ga tahun neyh diberkati dan sentiasa disenangi..Aminnn... ^_^

Azam Tahun Neyh:
1-M0ga dapat pekerjaan tetap
2-M0ga dilimpahkan rezeki
3-M0ga diberikan kesihatan yang baik
4-M0ga j0d0hku berkekalan ^_^ wink!!
5-M0ga hubungan ku dgn umat sedunia aman ^_^

Dalam byk2 d0a..ada d0a yg aku suke dr dulu tau!!! ^_^ Inilaaa d0a Qunut...maksudnya sungguh bermakna buat aku ^_^

Ya Allah, berilah aku petunjuk sebagaimana orang-orang yang telah Engkau tunjuki.
Sejahterakanlah aku sebagaimana orang-orang yang telah Engkau sejahterakan.
Pimpinlah aku sebagaimana orang-orang yang telah Engkau pimpin.
Berkatilah hendaknya untukku apa-pa yang telah Engkau berikan padaku.
Jauhkanlah aku daripada segala kejahatan yang telah Engkau tetapkan.
Sesungguhnya hanya Engkau sahajalah yang menetapkan, dan tidak sesiapapun yang berkuasa menetapkan sesuatu selain daripada Engkau.
Sesungguhnya tidak terhina orang yang memperolehi pimpinanMu.
Dan tidak mulia orang-orang yang Engkau musuhi.
Telah memberi berkat Engkau, ya Tuhan kami dan maha tinggi Engkau.
Hanya untuk Engkau sahajalah segala macam puji terhadap apa-apa yang telah Engkau tetapkan.
Dan aku minta ampun dan bertaubat kepada Engkau.


Kredit: Mr.S ajak kuar es0k...huhuhu ^_^ lalallalaa

2 Merepek:

~cik shanashaida~ said...

sama la kte berazam no..
hope cn be better la..
hurmm..tired already

Miss Meen said...

hhuhuh me t00oo ^_^ but usaha maseh kuat kan lagi Mss Dear hehhe