Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

24 December 2009

> M0od Penat Tapi Happy <

Hari neyh merayau g MELAKA lagi hehhee....Tempat yg kami g adalah :
~ Menara Taming Sari
~ Muzium Samudera I
~ Muzium Samudera II
~ Muzium TLDM
~ Dataran Pahlawan Mega Mall Melaka
~ Taman Bunga Melaka
~ Berlegar-legar di ruang luar Muzium Rakyat
~ Mahkota Parade

http://www.emocutez.com

Hari neyh..tempat makan tengahari...xbest sangat laa...hihii xtau pilih tempat...makan kat tempat yang limited pilihan makanan...huhuu..makan pun mcm xkenyang sangat...huhuu..FOOD COURT....xbestlaaa..( huhuu...xm0 makan kat sini lagi ~~Dataran Pahlawan~~ ) AYAM PENYET pun aku mcm tertipu jee...kunun kata SAMBAL die lain dari lain kunun...HAMPEH!! huhuu bek mkn HOTPLATE kalu tau td huhuhuu

http://www.emocutez.com

Dan hari neyh gak...banyak berjalan kaki...bukan dengan kereta...hihii bgs bgs...xdalaa byk sgt pencemaran udara...hehhe...Erm..dah lama x jalan jalan mcm neyh..hihi....seronok..walaupun penat hahahhahaha...penat berjalan...berdiri...Yang penting MELAKA xbyk yg berubah...hihii

http://www.emocutez.com


Kredit: Ainur ~Bila nak g PETRO SAINS,PUSAT SAINS NEGARA, MENARA KL...lak ^_^ xsabar neyh....Tadi dgr dlm radio lap0ran traffik...hari ney Pusat Sains Negara JAMM teruk....hihii naseb tak g...Alhamdulillah

Cik Ieyna nanti jangan lupa ya kiter nak c0py picha picha yang diambil tadi erk!!

Teringin nak naik RIVER CRUISE dgn Mr.S di waktu malam hihiiii r0mantiknyaa!!!!! hahaha

http://www.emocutez.com

0 Merepek: