Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

09 December 2009

^_^ Akhirnya dapat balik awal gak

Alhamdulillah balik awal ari neyh ^_^...Pastue nak anta Kak Ieyna g Terminal 2..Die nak g Kuantan ^_^...Sambil menunggu bas die yg jam430 ptg..Kami sume tgk 'MYSPY'....Neyh dia serba sedikit sinopsis die:
AJ yang liar dan buta warna.
Salleh pesara polis yang cuba menjual rekaannya kepada Polis Diraja Malaysia.Kedua-duanya membenci satu sama lain.Namun, penyiasat-penyiasat persendirian ini harus bergabung tenaga untuk menyelesaikan kes terbesar mereka. AJ dan Salleh akan berdepan dengan seorang Datuk yang korup, pencuri dan pembunuh kembar, setiausaha yang seksi dan sebuah sindiket pencuri hasil seni.

Hhuhuuu..awalan citer neyh aku dah mula ngantuk owh!!! hehhehe...tahlaaa agak biasa kot tgk diorg berlakon...time bila wat lawak tue mmg gelak laa...kalu xda lawak tue ngantuk sikit...hihiii ^_^
Kami tgk kat MBO Terminal 2 amek room 2 sit c5,6,7,8....tak salah aku r0om 2 k0t heheh ^_~...Hurm..tapi hampeh laaa..ada bdk2 yg hingusan neyh tak reti duk diam kat wayang...gelak pun menyakitkan hati...mcm mengejek...bukan gelak heppi ker lawak ker...agak memekak diorg neyh huh!!!!! B0san dan geram sgt....*_*
Pas hantar KAk Ieyna kat ruang legar bas tue...Aku..Ainur..Atul..g round Jusc0 jap...tgk kasut2 hehhe...teman Ainur s0ping hehhe ^_^ terserempaklaa dgn Kak Siti...penat muka die...mcm biasa Ainur dgn ramahnya...berbual..AKu??HAnya tersenyum hihiii jawab bila ditanya hehhe ^_^
Sebelum balik...g hantar lapt0p Atul dan scan external hard disk aku heheh ^_^ Alhamdulillah dapat balik gambar aku time stadi lu huhuhu ^_~ cuak!!! kalu hilang huhuu...Pastue kami pun rempit pulang KP




Kredit: Mr.S tegur aku...hihii byk tgk movie bulan neyh nampaknya....Rindu kam0oo Mr.S ^_^