Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

17 December 2009

K0rang Percaya Wujudnya Hant0o??

Hari neyh agak kesengalan sikit... ^_^ tahlaaa..saja nak membangkitkan apa yang ada dan apa yang dah wujud sejak berkurun...Ada org kata..hantu tak wujud..yang wujud hanya syaitan nir rajiem....dan jin...Tapi napa ada nama nama hantu erk..hantu raya laa..hantu puch0ng..hantu..pendek..mcm2 laaa ^_^
Kadang kadang pelik laa...mereka tue ada mcm2 ruper...^_^ Org yg menjaga diorg tue tak takut ker??hihihi huduh tue...kalu mcm Vampire Edward Cullens tue okey laa gak...aku pun nak belaa hehehe ^_^ Erm..benda tue sumenyaa tuk buat kejahatan..mana ada kebaikan...pelik kan..napa sume org berebut nak memilikinyaa..

Sila pikir pikir kan ^_^ untuk apakah sume itu....bukan ia salah di sisi ISLAM??



Kredit: Yahoo0oo...Mr.S dapat cuti...Sabtu neyh keluar ngedate ^_^

3 Merepek:

CiK sHaNasHaIDa said...

upsss..nk itot ngedate..
jeles2..hek3

IEYNA said...

date katne...kat JJ ke..hehhehe

tdi trserempak ngan adik u kat JJ..

hati2 dating nnti kantoi ngan i...:)

Meen said...

Shana: bg t0pik besh ahhh hehhee ^_^

Kak Ieyna: hehhe tau2! dia dah citer...hehhe xm0 ngedate kat sana...hihiii g jauh skit hehhe