Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

21 December 2009

Buat Cik Shana Shaida ^_^

Assalamualaikum...
Hye kam0o!!! Kalau awak terbaca entry neyh...saya nak ucapkan THANKZ 4 BEING MY BEST FREN EVER!!! ^_^ Perkenalan kali pertama...membuatkan saya menilai awak seorang yang senyap..pemalu..sopan..lembut..^_^
Setelah lama berkawan...hehhe awak lain...macam BUNGA MAWAR BERDURI..walau susah mcmana pun..awak mesti nak cube sampai boleh...bilaa xdapat...awak akan d0wn giler2 ^_^ tapi dalam diam saya memuja semangat awak..susah tau nak cari semangat di kala hati tak tentu...

Mungkin apa yang berlaku tue sudah tertulis..Dan jangan sesekali kita menyesalinya tau!!! ^_^ Setiap bibit pertemuan kita denga manusia sebenarnya membawa kita mempelajari ragam mereka hati budi mereka gelagat mereka...Dan yang penting jangan tertekan dengan sume tue..Sebaliknya senyumlaa dengan bangga kerana kite berpeluang merasa pelbagai emosi dan situasi yang tidak kurang mencabarnya..Kan..Kan..Kan.. ^_^ At Least We Have Sumtin' That Other People Never Had !!!Kadang kadang hati kita mungkin takut dengan apa yang bakal terjadi...Kadang kadang hati kita juga goyah dengan apa yang sudah terjadi..Apa yang penting...Bak kata file David Teoh...Jangan Pandang Belakang.. Life's Must Go On!!! ^_^ Cume toleh laa ke belakang sebentar untuk mengutip memori yang mampu mengingatkan kita tentang semangat..usaha..pertalian..kasih sayang.. ^_^
Untuk menjadi kebanggan orang lain..bukanlaa semudah yang kita fikirkan..Tapi jadilah kebanggaan untuk diri sendiri..Bukan menyatakan riak..bonggak.. tapi menyatakan bahawa AKU SAYANG DGN DIRI AKU !!!! ^_^ Dan berjanjilaa dgn diri sendiri bahawa kita tak kan pernah buat dia susah hati dan sedey lagi... Ingatlaa...lagu MENJAGA HATI tue ^_^

Akhir kata..saya sentiasa sokong perkara yang awak buat..yang baik baik je tau!! Hehehe ^_^ Okeylaa..kawan samapi mati yaa ^_^ gaduh pun gaduh leh baik erk!! hehehe ^_^
Saya doakan awak capai sume apa yang awak nak..tapi ingtlaa HIDUP INI TIDAK INDAH TANPA KESUKARAN DAN DUGAAN...KERANA ITULAA IA DINAMAKAN WARNA WARNI KEHIDUPAN...Hah..lehy laa ingt lagu YUSRY KRU tue ^_^

GOOD NITE AWAK...
Kredit: Teringat detik detik perkenalan kita ^_^Teringat juga detik perkenalan dgn HERNI FARADILA ^_^
Miss You Frenz!!! T_T




4 Merepek:

CiK sHaNasHaIDa said...

huk2..
thx 4 being my fren jugak..
xsangka og ble kwn ngan awk..
appreciate sgt2..
awk wt sy nages wit dis entry oh..

Meen said...

hhuhuu xm0 ahh nangis ^_^ owang nak bg semangat neyh hehhe

CiK sHaNasHaIDa said...

hek3..ye la..
sdh kna nages la wak..
thx sesangat tau..
sori ah sy salu cte bnde sdh kt awk..:p

Meen said...

^_^ xper...jalan kita sama...cume merasainya lain hehhe