Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

26 December 2009

:: Nak Berangan Masa Lalu Jap ::

Hari neyh m0od 'selak-sebak' album lama...huuu rindu owhh!!! ada byk gmbr yg xdpt nk upl0ad..sbb dier fail...xdpt upl0ad...xtau mana silap nyer.....
http://www.emocutez.com

:: Gambar neyh diambil masa tahun dua aku blajar kat MSU...kat GENTING neyh...atas kapal ::
http://www.emocutez.com

Aku g dgn bebudak neyh laaa...yang 'ketua romb0ngan' tue yang pakai baju jaket dalam t-shirt ch0calete hihiiii...BARATHY namanyaa.... Diorg sekarang dah jadi :
Barathy :: Guru BM kat Chung Hua High School
Fyza :: Guru BI kat Banting... (nama sekolah aku lupaa ahh )
Melissa :: Executive Global Management kat HSBC
Rajes :: Manager kat kedai die laaa...hihiii RAJESWARI SHOP
:: Aku ~Barathy ~Rajes ~Fyza ~Melissa ::
:: Ida..Amen ::
~Kami kenal rapat pun sbb SITI SALEHA OMAR...sbb SITI ROHAIDA neyh selalu bersama dgn Sal hihii..dan aku kenal die sbb die suke 'terbatuk' kuat 'terbersin' kuat 'tergelak' kuat...hihii k0rang ptt dgr..tau lucu sgt!!!! Cumeyy!!! heheheh sweet kan die...
kalu tgk btl2 lama2..budak neyh ada irras LEE MIN HO~BOYS OVER FLOWER~ hihiiii
~

:: Amen..Saleha ::
~Nie laaa Sal...aku kenal dgn die time nak g kelas hehehe yelaaa kat tepi jalan kot hehe...pagi pagi.. alam tue jam are 7-8 k0t hihi pagi kan kelas kami...budak neyh jarang suke senyum..hiihi..sekali senyum ok..mesraa owhh~

:: Alice..Amen ::
~kenal dgn die neyh dari SEMESTER 1 lagi...sbb apa?? hihii tiap kali exam nama aku dgn die mesti dkt..dan kami berdua jugaklaa selalu tercampak kat kelas SENIOR2 time exam..sbb nak penuh kan ruang exam...terutama PAPER FINANCE!!!! Lagi satu...sikap die yg kelam kabut tue wat kami kenal..hihii..die selalu lambat tgk nama kat mana amek exam...~

:: Amen..Shana ::
~Kenal dgn Shana neyh pun melalui kwn..NOR AZMAH..haha sbb Azmah tue org perlis..gh0yat dieorg neyh sma jerkk...duk sebelah..belah..kebetulan Azma 'h0usemate' aku dulu..hihii kenal laa dgn minah neyh hahaha ....asyik gayut jee...pakwe die garang ahh...sian Shana neyh..skg tdk lagi...kan Shana lalalal ~


:: Erica.. Amen ::
~Perkenalan dgn die neyh dlm satu kelas COMUNICATIVE ENGLISH hahaha lawak ahh budak neyh..after presentation supposed snyum laa legaa...die takk...'keras' owhh muka die hehheeh lawak tull...aku senyum pun tak berbalas...hahaa...pas tue tak ingtlaaa...kami tukar number pun kat tepi tangga...yelaa nak tau kelas kat mana mana kan...kami neyh kelas bersepah sepah..btl kan SULU...hihiii....Sulu...dlm bahasa SARAWAK tue makna nyer...SAYANG hehe..
Erm..dgn die aku leh citer apa apa jee...pendek kata...die pendengar yg setia tau!!! Rindu nyer...dgn budak neyhh..hihii SULU !!!~



Kredit : Mr.S lallaa...hahha ^_^tid0 kah kam0o msj ku tidak dibalas hihii

0 Merepek: