Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

15 December 2009

Ari Neyh nak meRapu jap !!!


huhuhuu...ari neyh...m0od agak kesengalan sikit!! uwhhh tdk..byk k0t...yelaaa...muka ku tumbuh jerawat besar2 tue dtg lagi...aduuiiii PMS aku dibuatnya...yelaaaa...dlm bulan neyh dgn bulan lepas tak dapat update uper baru aku...hahhaha gara gara miss Pimples neyh hah!!! ^_~ ayat sengal aku ahhh!!!

nAk gAk..menempelkan muka aku kat tagged ker myspace ker friendster ker bl0g ker... ^_^ tapi tak dpt gara gara Miss Pimples neyh laaaa nak gak menyelit di sisi aku h0h0h00...agak kekicawaan skit ahhhh hehheheh....Erm kat facebook tak update sgt...sbb laman tue mcm legal t0k aku skit...hihiii ^_^ kena s0pan...gambar pun tak leh p0se sembarangan d0whhh!!! hehhe ^_^bukan hip0krit tapi belajar utk s0pan hahhaha ^_^ kalu tak aku laaa RATU TEMPELAN hahahha

Erm...Mizz Pimples napalaa kam0o dtg waktu sekarang hehhe ^_^ mcmanalaa nak dating Sabtu neyh...k0mpem I kena marah dgn U sbb muka I dah ada peneman...hihii ^_^ membebel laa Mr.S...hihihii ^_~..xm0 kuar laaa...hihii rehatkan mukaa luk...



Kredit: Mana laa Mr.S neyh xreply sms lak diaa...td0 apa.. T_T





0 Merepek: