Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

28 December 2009

:: Cuak Bercampur Gegak :: Apa ituk ::

Ermmm...hari neyh m0ood biasa saja...sbb sakit perut laa cirit birit hukhuk...yelaa semalam g merempit dgn ayah dan alang...amek barang die kat UITM SERI ISKANDAR,PERAK !!! naseb ada skit jerk brg die kalau tak...aku hamun budak neyh hahha....Erm..sampai jerk sana..kami bertemu dgn 'puan yg kekwat' hahaha..malas laa aku nk tau kalu nak tau klik pada link neyh hahah ^_^..
Fuhyy00oo mab00ok glyler aku ahhh...sampai laa nie xberani nak telan apa apa..tapi lap0oorr

Kredit : Shaza..c0ngrate dpt amek 'fast track in degree' hiihi lpas neyh tukar status laa k0 erk...^_^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Agak mcm tengahri td dapat satu phone call dr SMKM...Kak Zai..a.k.a kerani SMKM katsana...Dia tepun kata yang kami (aku dan adeik aku Atul) kene g taklimat kat SMK Teknik Tuanku Jaafar,Seremban..pada 30hb neyh jam 9 pagi...Dia kata lagi..hari tue jugak kalu dapat.. kami akan dapat surat tawaran..Dan kalu dapat gak sambung kami kene datang meeting SMKM pada 2hb January 2010 neyh jam 8 pagi....

Aku pun apa laie..mesej laa Kak Ieyna..huhu die pun dapat tapi kene bebel dgn Kak Zai..mana laa 012 tue xda org angkat heheh ^_^..Kak Ieyna kata tertinggal umah mak esah...aduiii...cuai akak ku neyh hehhe ^_^...Dan kami sume berjanji akan bertemu di sana nnati jam 9...Erm..dan AINUR..aku pun xtau mcmana nak bgtau die...agak2 JEPUN MALAYSIA tue dapat tak call??? Erm aku pun dapat sms dr Kak Erni...dia tanya kami dapat tak...huhuu ^_^ aku kata dapat laaa...Aku rasa die pun dapat tue... ^_^

Dan hari neyh kene laa prepared...carik tmpt tinggal laa pulak...huhuu quite nerv0us but it's lumrah hidup kan huhuu...h0pe...dapat mengajar...lagi..sementara dapat keje tetap neyh...tak kisah laa sek0lah yg sma atau tak..yang penting pengalaman dan minat tue kita dapat belajar...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Keputusan UTem,Melaka pun tak kuar lagi...xtau laa sama ada aku layak atau pun tidak neyh..selalunya kalu ada 5 panel..huhuu mcm xda peluang pulak...huhuu tapi xper...laa yang penting pengalman ditemuduga dan suasana die tue amat penting...cari pengalaman tue...

*** Katsini nak pesan gak...masa aku jadi GSTT kat SMKM...cikgu2 kat sana selalu pesan..kalu nak bercakap..mengajar...student tue..kene tgklaa pada level pemahaman diorg tak b0ley laa main redah mcm diorg pelajar genius...jadi...kalu aku g interbiew jgk..aku pun berharap..para panel temuduga tue...mempunyai..rasa dan perasaan mcm cikgu2 kat SMKM tue...tny aku dgn s0klan yg tak berbelit laa...hihii sbb aku neyh kalu dah cuak...s0klan senag pun jadi susah..ok...tq tq tq ***
Kredit : Mr.S sudah kembali kepada Unit Semula...Dia kata amat bzz dan mengambil masa untuk sesuaikan diri kembali hihii
http://www.emocutez.com

0 Merepek: