Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

19 December 2009

Ngedate Dalam Hujan ^_~ !!!

Heheh...Akhirnya dpat kuar lagi..setelah 2 bulan lebih xdapat jumper...^_^ bzzz 0wh Mr.S dgn k0mitment die heheheh ^_~ sampai aku pun nak hampir lupa wajahnya hahahahha...(upsss...mana mungkin weeii)

Apa lagi gara gara Kak Ieyna kata...ati ati...kalu aku ngedate kat Jusc0...(hahha ugutan manja Kak Ieyna)....dsbbkan ugutan manja neyh laa aku melarikan diri ke MELAKA...lalalallalala ^_^ Jem 0whhh...tapi best owh...byk citer dgn Mr.S mcm2...yelaaa aku neyh kureng gemar nak bergayut lelama....huhuhu takut ahhh telinga panas...jumper...citer lagi best feedback online dpt pantas...tanpa sekatan hahah ^_^
Sesampai nyer di Mahkota Parade Melaka...basement parking park..w0w!!!!!lawa giler tempat tuhh!!! berkaler kaler...hahhaha....lantai tgk pun mcm sayang ahh nak tumpahkan aiskrim hihihi...kemas...^_^ ren0vate laa tuee hehheAku mcm biasa laaa trus berkejar g tgk tiket wayang hehehhe ^_^ dapat gak tgk AVATAR!!! Nama Cinemax tue Lotus Five Star (LFS) hihih pertama kali tue aku g cinemax neyh ^_^ dan pertama kalinya jugak kami amek COUPLE SIT!!!! sit A 9 dan 10 hahhahah.....kat MIDVALLEY pun aku tak penah dpt hehhehe ^_^ ser0n0k ahhh luas!!! Leh bersilaa silaaa...hihi
Bercakap tntng AVATAR neyh...Fuh!!!!!!!!!!!!!!!!! Aku suke tgk semangat Jake Sully neyh ^_^ Admire owh dgn die...hehhe...mulut aku pun agak bising dlm cinemax tue hehheh....seb bek kami pun sit center tengah dan belakang sekali...hahahha...jadi xda sapalaa nak baling kasut kat aku heheh ^_^

Dan..aku juga jatuh cinta dgn 3D animasi neyh...penuh khayalan....Mr.S kata huh!!! tak l0gik...mana ada tmpt mcm neyh hhhihii aku gelak jee laaa ^_^ dlm hati aku berkata "Mmglaa xda..nak mimpi pun susah...hahahaaa"

Pendek kan citer,Jake Sully neh cube belajar adat puak org asli kat sana...dan katsna jugak laa dia jumper Niytiri...^_^sbb apa dia nak jadi sebhgian dr puak tue...sbb org langit (kiter laa tue manusia) hahaha nak amek kwsan tanah tue....K0rang kene tgk ahhh best tau!!!! ^_^ Seedey..r0mantik..seksi...c0ol..nyaman..ngantuk pun ada!!!! Sapa lagi kalu bukan Mr.S hahah ^_^ maaf sayang heheh tertulis hhehe
Lepas jerk sudah citer neyh...1 panggung bising...ada yg aku dgr kata mcm neyh : waaaa...lamanyaa citer neyh....^_^ xpenah lama aku tgk citer lama mcm neyh...waa...mcm2 aku dgr hahahah ^_^ aku rilek jerk...sbb org dah bgtau aku..lama uii dar0 kalu k0 nk tgk heheheh ^_^

Pastue g makan...g survey hadiah jap...buat siapa yaaaa???hihihii seseorg...(klik laa pd link neyh kalu nk tau)...Pastue...r0und2 jap...xdpt jln byk tmpt..sbb hari hujanlaaaa huhuhuu ^_^ sedey skit ati neyh...tapi xper...dah jumper die Mr.S hehhe ^_^

Kredit: tQ Mr.S...kerana menjemput dan menghantar aku pulang Melaka~K.Pilah~Melaka ^_^ penat tue.....Bertambah feel cinta padanya bila dgr lagu
'Karena Cinta' dr Laudya Chintya Bella ~Bukan Bintang Biasa~



0 Merepek: