Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

01 December 2009

^_^ tgk m0vie selepas berkebun

Selepas berkebun...kami lepak umah Mak Esah jap..t0mpang s0lat..minum2 sikit...then terus g jusc0...tgk movie twilight new moon hihii ^_^ amek jam 5 r00m 4 sit G 10,11,12 ..Sit adek aku yg pilih...Mulanya nothing surprise sgtlaaa...mcm citer biasa...no action sgt...hihihi ^_^ Pas tgk barulaa best sikit hihii ^_^sikit jerk tau heheePendek kata, Citer neyh hihii ^_^ best jugak laaa...slow sikiit..sbb die lebih kepada percintaan dua alam.. ^_^ Fuh heronya Robert Pattinson sungguh kacak!!!!!!! hihiiii aku suka padanya...hihii ^_^p0ntianak yg paling hensem pernah aku tgk heheh (kalu realiti???hampeh menyeramkan adalah hihi) Hihiii...memang menatap sungguh wajah die tadi hehe ^_^ Erm..part yang menyentuh perasaan aku tadi..Masa die nak serah diri kat ketua die lepas die dapat tau awek die Isabella kunun nya dah mati ^_^ hihihiihii....bg aku laa org len tak tau heheh ^_~
Tue jerk kot nak kongsi...tapi yang penting aku suke dgn hero neyh hehhee...semp0i ^_^

Kredit:Kepada Mr.S maaf tadi concerntrate tgk movie hampir tak sedar mesej berbunyi ^_^ Rindu kam0 ^_^

0 Merepek: