Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

12 December 2009

Alahai Zed Zaidi ^_~ hihik

Aku d0k survey...INT neyh...survey punya survey..tah mcmana aku tergerak nak tgk blog Zed Zaidi..sebelum dekad neyh aku tak terpikir lak nak tgk...malas kot nak bc ayat die yg panjang lebar tue...neyh aku agak busan aku pun tgk laaa...h0h00..tue pun gara gara aku bukak aku punya myspace nak update beberapa inf0...skudeng jap Zed Zaidi...hehhe ^_^ Aku pun tgklaa blog Zed Zaidi neyh..


Antara ayat yg aku gelak..sakan ada kat bwah neyh...^_^..

Ada gak ayat yang boleh wat BIG MOTIVATION kat aku.. ^_^...



"DREAM MAKES ALL THINGS POSSIBLE, HOPE MAKE ALL THINGS WORK, LOVE MAKE ALL THINGS BEAUTIFUL, SMILE MAKE ALL ABOVE WORK POSSIBLE" :)

" DON'T USE YOUR PEOPLE TO BUILD A GREAT WORK, USE YOUR WORK TO BUILD GREAT PEOPLE "

"DONT REGRET ANYTHING THAT EVER MADE U SMILE!" :)

THE GREATEST LESSON IN LIFE IS TO KNOW THAT EVEN FOOLS ARE RIGHT SOMETIMES!!

Jadi TOLONG jangan jadi BATU API! bagi aku dekat sini aku cuma nak ingatkan kepada orang yang menjadi BATU API! ini

  1. 1st of all, lu mengajar berapa juta rakyat Melayu Malaysia untuk fikir senteng macam lu.
  2. 2nd of all, lu kasi impact pada bangsa lain yang Melayu ni memang bangsat macam lu.
  3. 3rd of all, gua memang tak suka orang bodoh yang menyibuk macam lu.
  4. 4th of all, gua rasa Fir'aun pun tak bongkak macam lu.
(petikan dari blog aqasha aku cuma pinjam)

BUILDING FRIENDSHIPS
you can make more friends in two months

by becoming intrested in other people

than you can in two years

by trying to get people interested in you.




Gara-gara survey dia punya blog...aku telah meleret survey rakan artis dia yang lain..antaranya AQASHA..LINDA ONN..AZNIL..EIZLAN YUSOF..dll.. ^_^ diorg mmg best laaa...hihiii semp0i agaknya!!!

To Zed Zaidi kalu kam0 rajin buat laa skrip gaya kam0 sendiri..hahahha 'Ayat Ayat Cinta' kam0 mmg besh owhh!!!


Kredit: Kepada Mr.S maafkan saya tadi malam enggak ada mo0d mau berbicara T_T


0 Merepek: